מפרט התיק שלנו – Golden Minutes
  • עברית
  • English
  • חלק מהמוצרים שלפניכם הינם תלויי תיק .

    saction

    מכשיר שאיבה ידני – סקשן

    מטרתו של מכשיר השאיבה לשאוב הפרשות נוזליות (דם,קיא,ריר)בחולה מחוסר הכרה נושם, מונשם או לצורך הכנסת צינור תוך קני (טובוס)  לקנה הנשימה של הנפגע.

    airbutal

    מיכל חמצן

    3 ליטרים של חמצן דחוס . מצורף אליו ווסת המאפשר שליטה על רימת החמצן מהמיכל עד לזרימה של 25 ליטר לדקה . מתחבר לצינורית חמצן או מסיכת חמצן לצורך העשרה לחולה נושם. לשימוש במצבי החייאה – לצורך הנשמה ובמצב של קוצר נשימה.

    כולל 2 מסיכות העשרה בחמצן למבוגר ומסיכה לילד. 

    dafi

    דפיברילטור חצי אוטומטי

     מכשיר המאפשר מתן שוק חשמלי דרך קיר בית החזה לשריר הלב במקרה של פרפור חדרים. השוק החשמלי מפסיק בבת אחת את כל הפעילות החשמלית של הלב . מתן שוק נועד לאפשר ללב לחזור לקצב הסדיר. תוצרת PAD 350P

    HEARTSINE

    דובר עברית

    – סוללה + אלקטרודות בתוקף של 4 שנים.

    – ערכת אביזרים נלווית + מסכה אישית חד פעמית להנשמה בטוחה.

    – מדבקת שילוט והכוונה.

    airways

    מנתב אוויר AirWay

    למנתב יש 3 תפקידים: שמירה על הפה פתוח במהלך ההנשמה; העברת חלק מהאוויר אל תוך קנה הנשימה; ומניעת פגיעה בלשון בחולה עם פרכוסים.

    מתי נשתמש )התוויות): חולה מחוסר הכרה או בהכרה מעורפלת ; חולה לא נושם – בהנשמה בעזרת מפוח . קיים בכל הגדלים למבוגרים נערים ילדים ותינוקות.

    mapoh

    מפוח הנשמה ידני- אמבו ליטר 1

    נועד להנשמת חולה/נפגע שאינו נושם או לצורך סיוע נשימתי. המפוח בנוי כך שאוויר עשיר בחמצן יכנס אל דרכי הנשימה והאוויר מפיו של הנפגע לא יחזור למפוח. יש אפשרות לחבר למפוח שקית העשרה-90% חמצן. או לחבר מיכל חמצן ישירות למפוח-40% חמצן.

    cardio

    קרדיו פאמפ

    למכשיר 3 מטרות עיקריות: לשפר את חזרת הדם אל שריר הלב ; לשפר את ביצוע עיסויי הלב ; לצמצם שברים בצלעות. המכשיר יוצר וואקום על בית החזה ובכך מאפשר ללחוץ על בית ולהרימו בכל עיסוי. מאפשר לדם לזרום לשריר הלב בהרמת בית החזה ולצאת ממנו בעת הלחיצה להזנה מוחית.

    keys

    מחזיק המפתחות LIFEGUARD

     – מוצר שיכול להציל חיים, גם חותך חגורות בטיחות במצב שהחגורה נתקעת וגם מנפץ שמשות כשלא ניתן לפתוח את הדלתות או החלונות- מתאים למקרים של תינוקות שנשכחו נעולים ברכב.

    לצערנו תועדו מקרים רבים שברגע תאונה חגורת הבטיחות נתקעת ולא ניתן לחלץ את הפצועים, ברוב התאונות מערכת החשמל מפסיקה לעבוד, או דלת הנהג או הנוסע פשוט לא נפתחת עקב התאונה, והנוסעים לכודים, פונקציה חשובה ל-LIFEGUARD היא ניפוץ חלון הרכב והיחלצות זריזה מהרכב. LIFEGUARD מציל חיים.

    madsito

    מד סטורציה

    מד חמצן, או בשמו הנוסף:  פולס אוקסימטר- pulse oximeter , הינו ציוד רפואי המודד את  רמת החמצן בדם. הבדיקה היא אינה פולשנית, היא מהירה, אינה מכאיבה ואינה מותנית בשיתוף פעולה עם הנבדק.

    ע”י הבדיקה עם מד סטורציה, מקבלים מידע מיידי ואמין ביותר על מידת חמצון המוח והגוף, ועל הדופק.מידע בסיסי זה מאפשר לדעת על מצב המטופל בשני מדדים אלמנטרים אלו: מצב הנשימה ומצב הלב, וכך יהיה אפשר להגיש לו עזרה ראשונה, או להפנות אותו לטיפול דחוף, בהתאם לצורך.

     אצל אדם בריא אחוז החמצן בדם הינה כ 96%. נתון המצביע על תקינות רווית החמצן בגוף.  מד סטורציה הינו גם מד דופק – למדידת מספר פעימות הלב בדקה.  

    iroiset

    סט עירוי

     כולל מחט עירוי – וונפלון במספר גדלים(ילדים ,תינוקות ומבוגרים) במטרה לאפשר החדרת נוזלים לוריד ולזרם הדם, שקית עם נוזל עירוי סט מקרו 20 טיפות כולל צינור מוביל עם וסת-לויסות קצב טיפטוף , מטלית חיטוי, מקבע וחסם ורידים. נשתמש בסט עירוי במקרי הלם היפו וולמי (הלם תת נפחי) ,במקרים של רמות סוכר גבוהות בדם ובמקרים של לחץ דם נמוך . )מיועד למקרה שיש חובש במקום ( .

    taktihosem

    חסם עורקים טקטי

    חסם עורקים ומונע דימום נרחב , מציל חיים בסכנת אובדן דם .

    • קל משקל– שוקל 96  גרם
    • מעוצב בצורה קומפקטית.
    • רחב – חסם עורקים זה רחב יותר מחסמי עורקים אחרים, בכך הוא מקטין את הפגיעה ברקמה בה הוא בא עמה במגע.
    • מוט הלחץ חזק במיוחד- עשוי מיחידה שלמה בודדת של אלומיניום חזק במיוחד
    • אינטואיטיבי– קל להבנה
    • עמיד בתנאים קיצונים– בעל כושר עמידות גבוהה לטמפרטורות גבוהות ונמוכות ותנאי אקלים קשים
    • אפליקציה לפתיחה וסגירה מהירה- סוגרן בעל פטנט לשם הנחת החסם העורקים במהירות
    • מומלץ ע”יCoTCCC
    • הבחירה של היחידות המובחרות בעולם
    • באישורFDA ו CE
    sprrri

    ספריי קירור למכות יבשות ולהכשה

    תרסיס קירור לטיפול בפציעות ספורט כאב טיפול בקור הינה שיטה עתיקה המיועדת להפחתת דלקת ושיכוך כאבים. הטיפול נפוץ ומקובל ע״י פיזיותרפיסטים, אורתופדים, אוסטאופתים וכו’, ככלי משמש בעזרה ראשונה ופציעות אקוטיות.

    טיפול בקור גורם הצרת כלי הדם ולכן מפנה את הדם מרקמות הנפגעות, בכך הינו מפחית דלקת, נפיחות ותחושת הכאב.

    aspirin

    אספירין

    מונע היצמדות טסיות – הליך הכרחי לקרישת הדם. אספירין הוכח כמונע הידרדרות לאירוע לבבי חריף עד דום לב כשנוטלים אותו בזמן ההתקף. הפחתה של הסיכון להתקף לב בחולים שחוו התקף או כאב חזה (אנגינה) או שבץ מוחי ולמצבים/ מחלות נוספות) יתר ההפרעות שקשורות בטרשת העורקים.(

    fire

    מטף אישי – מאג נור

    קטן יותר, קל יותר ומהיר יותר ממטף כיבוי אש רגיל.

    magniafuoco  מתאים לכיבוי כמעט כל סוגי הדליקות, ועשוי למנוע נזקים כבדים בתוך מספר שניות. אי אפשר להשוות את מוט הכיבוי הקל עם אמצעי הכיבוי הישנים השוקלים קילוגרמים רבים. המטף מסוגל לכבות דליקה במשך 6 עד30 שניות בלבד.

    magniafuoco,  עם קרן התרסיס שלו, מאפשר התזה חופשית של חומרי כיבוי במשך 100 שניות – ואינו מותיר שום משקעים. מוט הכיבוי הבטוח ניתן לשימוש מיידי, הוא ידידותי לסביבה ואינו דורש תחזוקה!

    יתרונות

    קטן וקל                                          הוגדר על ידי משטרת ישראל כמכשיר מציל חיים

    עוצמת כיבוי רב ולאורך זמן .

          אמצעי כיבוי מבוסס תרסיס עם אבקת אשלגן.

    ידידותי לסביבה – אינו משאיר משקעים

    אינו מאוחסן בלחץ

    פשוט ביותר לשימוש (בהורדת הטבעת)

    אינו רעיל ואינו נפיץ

    פטנט בינלאומי

    ניתן לשימוש מיידי

     

    gelpad

    פד ג'ל לכוויות

    הידרוג’ל ספוג בחומר מיוחד לטיפול בדרגת הכוויות א’ וב’ אשר נגרמים כתוצאה מאש, שמן ,חשמל ,חום, חומר כימי,שמש ועוד. ניתן להניח על איזורים גדולים כמו שוק ,ירך ,אמה ,זרוע. החומר הינו חומר ייחודי המשמש את שירותי ההצלה של ארצות הברית ועוצר את תהליך הכוויה תוך דקות בודדות.

    bleestoper

    CELOX חוסם עורקים גרגירים עוצר דימומים

    עוצר דימומים של: פצעי ירי והדף, פציעות עורקיות, תאונות דרכים, פציעות טראומה מדממות, חתכים עמוקים , דימומים מהאף. מוצרי CELOX הוכחו כעוצרי דימום המוסטטים. במוצרי CELOX משתמשים בהצלחה בשדה הקרב, רפואת החירום וחדרי מיון. במצבי חירום שבהם כל שניה קובעת – חשוב להגיש טיפול שטח נכון וממוקד. איבוד דםגורם המוות מספר אחד! 
    ה-CELOX שפותח על ידי חברת MedTrade עוצר שטפי דם עורקיים מסכני חיים על ידי קרישה מזורזת ולחץ– מייצר אטם דמוי ג’ל ונקשר לשטח הפנים של כדוריות הדם האדומות. המוצר, העשוי מחומרים טבעיים בלבד המופקים בתהליך מיוחד מגרם השרימפ, הינו בתצורת גרגירים חופשיים ארוזים באריזה סטרילית. הגרגירים נותנים למגיש העזרה בשטח יתרון של      קלות וזריזות בשימוש בכדי לבצע את הלחץ הנקודתי במהירות. הקרישה מושגת תוך עד כ-2 דקות. החומר אושר כבטוח ולא אלרגני, השרידים של CELOX נספגים בחילוף החומרים של הגוף.

    hosem

    חסם עורקים

    עשוי מסיליקון או גומי – מונח מעל מקור הדימום – במקרי דימום קשים וסכנת אובדן דם . סיבות לשימוש בחסם עורקים ) התוויות): שטף דם בירך במבוגר; קטיעה מלאה או חלקית ;שטפי דם מרובים ; שטף דם משבר פתוח וכל דימום שלא נעצר בלחץ ישיר .

     

    gloves

    קופסת כפפות גדולה

    למניעת זיהומים ובטיחות המטפלים והמטופלים.

    nidle

    5 מזרקים + מחטים

    למדידה מדויקת ולשימוש ביתי – לחישוב מינון לאנהלציה , סירופ , תרסיסים ועוד.

    sabior

    חסם עורקים

    מיועד לחיטוי העור במקרים של כוויות, חתכים ופצעים. בסביעור 2 מרכיבים פעילים – כלורהקסידין וצטרמיד המשמשים כחומרים מחטאים. השימוש בסביעור לא צורב ולא מלכלך את העור. השימוש בסביעור הוא נעים, יעיל ובטוח כאחד . יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש .

    polid

    פולידין- יוד

    תכשיר בעל פעילות אנטיספטית . מיועד לחיטוי פצעים וזיהומי עור הנגרמים על ידי חיידקים ופטריות . משמש לטיפול בפצעים , שריטות וכוויות קלות. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש .

    plasters

    פלסטרים

    50 פלסטריות ארוזות לחבישת פצעים. בלתי חדירים למים.

    gazapads

    פדי גזה

    מגולגלים ומרובעים למטרות חבישה בפציעות קלות עד בינוניות.

    micro

    מיקרופור

    נייר דבק לחבישה, טייפ פלסטר מקבע היפואלרגני לעור רגיש ולילדים ,על בסיס ויסקוזה לא ארוגה .

    sicress

    מלק

     מספריים חזקות במיוחד לגזירת בגדים ונעליים לחשיפה של שבר או  פציעה.

    birthkit

    ערכת לידה

    כוללת : סדינים חד פעמיים סטריליים ליצירת שטח סטרילי סט עירוי על כל פרטיו, מסיכת פנים למניעת הדבקות וזיהומים מנוזלי הלידה; מספריים ייחודיות לחבל הטבור; פדים גדולים ועבים לספיגה מוגברת ; קופסא לאחסון השלייה -להעברה לבית החולים.

    persbandage

    תחבושת אישית לוחצת

    תחבושת סטרילית -ניתנת לחבישה בלחץ. עוצרת דימום מבלי לחסום עורקים . סופגת עד 500 cc. מגיעה בשני גדלים בינונית וגדולה.

    masholsh

    משולש לחץ

    משולש בד המשמש לביצוע חבישה נוספת על כבי חבישה שבוצעה באמצעות תחבושת לחץ – אם הדימום נמשך יש להניח חסם עורקים .

    nake

    צווארון קיבוע מתכוונן

    לפי גודל וגובה. מטרתו לקבע את עמוד השדרה הצווארי במקרה של טראומה חיצונית כמו נפילה או תאונה על מנת למנוע פגיעה בלתי הפיכה בחוליות הצוואר , שומר על המפרקת במקרי טראומה.

    sokercheck

    סט לבדיקת סוכר -גלוקומטר

     מטרתו למדוד את רמת הסוכר בדם . ברמת סוכר נמוכה בדם יש סכנה של אובדן הכרה וקומה . ברמות גבוהות יש סיכון לחמצת כמו DKA. במידה ורמות הסוכר נמוכות מצורפים לערכה דוקרנים ,סטיקים חד פעמיים ומטליות חיטוי.

    golo

    שפורפרת גלוקוג'ל

    ג’ל בריכוז גבוה של גלוקוז לספיגה מידית דרך רירית הפה ומערכת העיכול , להעלאת רמת הסוכר בדם מידית-יכול למנוע אבדן הכרה . יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש .

    adrnalim

    Epipen

    מזרק המכיל אדרנלין למקרי אלרגיה חריפים עד שוק אנפילקטי במקרה אלרגיה חריפה – שוק אנפילקטי נזריק אפיפן- משפיע ברוב סוגי ההתקפים האלרגיים ומביא להרגעה מיידית –מונע הידרדרות לחסימת דרכי נשימה.

    akamol

    כדורי אקמול Paracetamol

    לשיכוך כאב קל עד בינוני והורדת חום. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש .

    mashaf

    משאף וונטולין Salbutamol

    תרופה המשמשת להקלת התקפי אסטמה על ידי הרחבת והרפיית שרירי הסמפונות (קנה הנשימה). מסייע בהתקפי אסטמה ומונע הידרדרות לדום נשימה. מיועד בעיקר לחולי אסטמה והכרחי עבורם במצב התקף אסטמטי.  יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש .

    trash

    מיכל אשפה-חובה על פי תקן לסט עירוי

    לפסולת זיהומית דוקרת -מחטים,דוקרנים ומזרקים. מטרתו למנוע העברת זיהומים ופציעות.

    dof

    מד לחץ דם אוטומטי

    חשמלי)- שרוול מתנפח (מנג’טה ומערכת ממוחשבת המשווה לחצים וכך בוחנת את לחץ הדם על דפנות כלי הדם . חשיבותו בשטח – זיהוי מצב התייבשות או הלם תת נפחי – לחץ דם נמוך, או מצב חירום מסכן של לחץ דם גבוה מאוד שיכול להוביל לאירוע מוחי, התפוצצות כלי דם , אירוע לבבי ועוד.