הגיע לארץ מכשיר תדרים אלטרנטיבי חדש לאבחון וטיפול – Golden Minutes
  • עברית
  • English
      • הגיע לארץ מכשיר תדרים אלטרנטיבי חדש לאבחון וטיפול

        הגיע לארץ מכשיר תדרים אלטרנטיבי חדש לאבחון וטיפול

        ה”גלובל-דיאגנוסטיקס”, שפותח על ידי פיזיקאים וביולוגים שוויצרים, מאבחן תוך דקות ואף מתחיל בטיפול בשורה ארוכה של ליקויים ובעיות בגוף, מהן סמויות, או בתחילת התפתחותן

        אומרים שדיאגנוזה מדויקת של מחלה, היא חצי דרך לריפויה. מטפלים אלטרנטיביים נוהגים לאבחן בעיות באמצעות רשתית העין (אירידיולוגיה) הלשון והדפקים – הפולסים של פעילות הלב (רפואה סינית) רגישות לאורך המרידיאנים של גוף האדם (שיאצו), רגישות בכפות הרגלים (רפלקסולוגיה) מטוטלת ועוד. וזה בנוסף לבדיקות דם ותשאול תסמינים, כמקובל.

         

        יח''צ
         

        המכשיר מגלה ליקויים ב- 600 אברים אנטומיים בגוף כולל כלי דם, שרירים. מערכת השלד, מערכת העצבים, מערכת העיכול, וכולל המצאות חיידקים, וירוסים, פרזיטים ופטריות. לדוגמא חיידק כמו הליקוברטר פילורי נמצא ב- 50% מהאוכלוסייה. אך זה חיידק שלא תמיד מראה את עצמו. המכשיר לא רק בודק אם החיידק הזה נמצא אלא גם באיזו רמה הוא פעיל. קנדידה – האבחון שלה מסובך ויקר. המכשיר מגלה אותה מיד.

        יש אנשים שבאים עם צרבות – בדיקת שאיפה מסובכת ולא תמיד מדויקת  המכשיר מדייק. ועוד הוא מגלה אלרגיות. נפיחויות בבטן,. אנרגיה ירודה, בעיות שלד שריר, פריצות דיסק. דלקות פרקים, מיגרנות, אסטמה, היפראקטיביות. קשיי קשב וריכוז, חרדות מיקוד ראיה ועוד.

        היתרון במכשיר הזה, הוא לא רק באבחון המדויק שלו אלא ביכולת שלו לאזן את פעילות האברים החלשים. “אם אבר מסוים אמור לתפקד בטווח של תדר מסוים ויש שם סטייה – הוא מתקן אותה. וזה החידוש. כי עד עכשיו רואים שימוש בתדרים רק לאבחון, אך לא לטיפול ממש”, היא אומרת.
        הגיע אליה אדם שסבל מבעיות נשימה – והמכשיר גילה שהוא סובל מאלרגיות והן שהשפיעו על נשימתו.

        היא טיפלה באלרגיה. הגיעה בחורה שסבלה מכאבי ראש. המכשיר גילה, כי היא סובלת מבעיה בלסת – מעצב התריגמנל שעובר ליד הלסת והקרין לראש. בחורה נוספת סבלה מכאבי מפרקים, כשהסתבר שהיא סובלת מבעיה טרום וסתית. ועוד דוגמאות שהמכשיר הצליח לאבחן – ולטפל בהן. המכשיר גם מאתר חסרים של ויטמינים ואת הצורך בתוספי תזונה.

        המכשיר קל ונוח לתפעול: הטיפול אינו פולשני ומבוצע בלבוש מלא של המטופל. זה שוכב על מיטת הטיפולים. מצמידים לקרסוליים שלו אלקטרודות ומפעלים את המערכת  האלקטרודות מחוברות למחשב שקולט את הממצאים ופולט את תוצאות הבדיקה – את כל המידע על המטופל . לבדיקה  אין כל תופעות לוואי. אלא שלאחר הטיפול לאיזון הגוף – חשים עייפות נעימה ורצון להתפנק ולישון.

        בסיום האבחון בטינה מציעה למטופלים תפריטים מתאימים, תוספי תזונה (ויטמינים), תרופות מצמחים ותרופות הומאופתיה מודרנית. בעולם המכשיר כבר נמצא בשימוש על ידי למעלה מ-1000 רופאים ומטפלים. החברה מלווה את המטפלים לאורך כל הדרך ומקיימת מדי מספר חודשים כנסים, בהם היא מציעה דרכים חדשות לאבחון וטיפול.

        המטפלים, מצדם, מציגים מניסיונם על הצלחות בטיפולים יוצאי דופן. מאז פותח האב-טיפוס הראשון לפני כעשרים שנה, עבר המכשיר – ועדיין עובר – חידושים, התייעלות, עדכונים ומכשור לוואי חדש למטרות רפואיות נוספות. כך למשל, הביאה בטינה רק בשבוע שעבר, תוספת –  מכשור נלווה, שמטפל באופן ייחודי בווירוסים, בקטריות, פרזיטים ופטריות מכיוון אחר. “החברה מאד דינמית ומתקדמת עם הניסיון והמחקר שלה”, מסרה.

        השאר תגובה →

      כתוב לנו

      לבטל