נעקץ כשהוריד כביסה – Golden Minutes
  • עברית
  • English
      • נעקץ כשהוריד כביסה

        נעקץ כשהוריד כביסה

        זהירות, אחרי הסיפור הזה ייתכן מאוד שתפחדו לצאת לתלות כביסה, שמא יתקוף אתכם עכביש ארסי שיגרום לכם להיראות כך. סוניל דייד, 33 מגרינפורד, מערב לונדון, יצא לתלות כביסה כשעכביש ארסי נתלה על צווארו, עקץ אותו וגרם לו להתנפח. לאחר שצווארו התנפח, הארס גרם לצווארו להתקלף ולהיות שחור, כפי שאתם רואים בתמונה, מחזה שאנחנו בהחלט לא רגילים לראות.

        מעבר להתנפחות קיצונית של האזור, לאודם, כאבים עזים ותחושת צריבה, סוניל סובל מבעיות בשינה, וכאבים בכל שטח הצוואר שלו. “לא פחדתי מעכבישים בחיים שלי, עד למקרה הזה ועכשיו אני כן”, אמר הנעקץ לדיילי מייל, ואנחנו בהחלט מבינים למה.

         

        העכביש שגרם לנזק
         

        “זה היה כל כך נורא, הרגשתי כאילו הכה בי ברק, התחלתי לרעוד בידיים וברגליים ללא שליטה”. סוניל הבחין בעכביש שעקץ אותו ומיד ניגש לרופא ששלח אותו במיידי למיון לטיפול אנטיביוטי, אשר אישרו את האבחנה. בנוסף ציינו ברופאים כי מדובר במקרה נדיר בבריטניה, בגלל מזג האוויר הקריר.

         

        בעולם קיימים למעלה מ-40,000 סוגים שונים של עכבישים, אך מהם רק כ-30 נחשבים למסוכנים לאדם, ובמרבית המקרים אזור מחייתם אינו בקרבתו של האדם.

         

        בישראל כמה סוגי עכבישים נפוצים וביניהם המסוכנים: אלמנה שחורה, וארסן חום, ואם אלו עקצו אתכם, מומלץ לפנות באופן מיידי לקבלת טיפול רפואי, כדי למנוע סיבוכים לא נעימים.

         

        במקרים בהם הנעקץ סובל מאלרגיה לעקיצת עכביש, גם עקיצתו של עכביש שאינו ארסי עלולה להוביל לסיבוך רפואי משמעותי, אשר במידה ולא יטופל בהקדם עלול להביא אף למוות. לכן, היו ערים לעקיצות בכל מקרה.

        השאר תגובה →

      כתוב לנו

      לבטל