תרגיל אחד לבטן מושלמת – Golden Minutes
  • עברית
  • English
      • תרגיל אחד לבטן מושלמת

        תרגיל אחד לבטן מושלמת

        בשביל להיות יפה צריך לסבול, אבל אף אחד לא אמר שבשביל בטן מושלמת צריך להזיע שעות או להוציא הון על חדר כושר. יש תרגיל אחד שיכול להפוך את הבטן שלכם למשהו שראוי להשוויץ בו. תכירו את ה”קריס קרוס”

         

        אין דרכי קיצור להשגת בטן עם שרירים הדוקים ומושלמים. אף כדור, דיאטה או נס שבעולם יוכל להעניק לכם בטן כמו שטיילור סוויפט הציגה לראווה השבוע באינסטגרם. מצד שני גם לא צריך ללכת לחדר כושר או לשכור מאמן אישי. תרגיל אחד, זה הכל, כפיפות בטן עם טוויסט שאפשר לעשות בבית, בכל שעה שתתאים לכם ועל מזרן בלבד. בסך הכל תרגיל אחד פשוט (אם כי מאומץ) שאם תכניסו אותו לשגרת יומכם יכיר לכם בחזרה את שרירי הבטן שלכם ויאפשר גם לכם להעלות לאינסטגרם תמונות מעוררות קנאה.

        מתחת לכרס הרופסת שהולכת לפנינו יש מערך שרירים שדורש תחזוק. ארבעה סוגי שרירים בונים את קיר הבטן הקדמי. שריר ישר הבטן, שרירי המלוכסנים החיצוניים, שרירי המלוכסנים הפנימיים ושריר הבטן הרחבי. כפיפות הבטן מסוג “קריס קרוס” מטפלות בכל השרירים בסוג תרגיל אחד. התרגיל מיוחס למארי וינדזור, אשפית פילאטיס שאחראית להרבה משרירי הבטן החטובים של הכוכבים. אז קדימה, שנסו מתניים, גייסו את כל השכנוע הפנימי שאתם יכולים, זה הולך לכאוב, אבל יהיה שווה את הכאב.  

        הקריס קרוס

        שני דברים  שחשוב להקפיד עליהם לפני שמתחילים:
        וודאו שאתם מבצעים את הפעולה מהמתניים ולא מהכתפיים, והסתכלו כל הזמן לכיוון של המרפק הפעיל, המבט אל כיוון הפעולה יעזור להאריך את הצוואר. ולעצם העניין.

        1. שכבו על הגב, נסו שכל עמוד השדרה ייגע במזרן. קחו רגע להתמתחות, תנו לעמוד השדרה להתארך ולצוואר להגיע להרפייה

        2. שימו את שתי הידיים מאחורי הראש. או אחת על השנייה או כשקצות האצבעות נוגעות באוזניים. וודאו שהכתפיים עדיין נמוכות קרוב למזרן והמרפקים פתוחים.
         
        3. הרימו את שתי הרגליים בזווית של 90  מעלות.

        4. הרימו את רגל ימין שלכם לכיוון החזה, ישרו את רגל שמאל שתהיה בזווית של 45 מעלות מהרצפה. באותו הזמן סובבו את החלק העליון של גופכם ימינה, המרפק השמאלי צריך לגעת בברך הימנים. ספרו עד 2.

        5. החליפו כיוונים. הרימו את רגל שמאל, ישרו את ימין וסובבו את הגוף שמאלה. מרפק ימין נוגע בברך שמאל. ספרו עד 2.

        6. חזרו על התרגיל חמש פעמים לכל צד.

        השאר תגובה →

      כתוב לנו

      לבטל